Esteri

Un incontro per promuovere il turismo in Sudafrica

L’agenzia South African Tourism ha ospitato i rappresentanti di Future of Black Tourism durante il Conclave della leadership nera presso l'ambasciata del Sudafrica a Washington D.C.

IMAGE DISTRIBUTED FOR SOUTH AFRICAN TOURISM - The sounds of South Africa inspire the American audience to explore South Africa's culture and history. On Monday August, 8, 2023 in Washington. (Joy Asico/AP Images for South African Tourism)
IMAGE DISTRIBUTED FOR SOUTH AFRICAN TOURISM - South African Tourism bolsters commitment to its fastest growing market with a series of advocacy engagements in key American cities with stops in Washington D.C., Los Angeles, Las Vegas, and Atlanta on Monday August, 8, 2023 in Washington. (Joy Asico/AP Images for South African Tourism)
IMAGE DISTRIBUTED FOR SOUTH AFRICAN TOURISM - President of South African Tourism North America, Jerry Mpufane, addresses the E3 Leadership Conclave at the Embassy of South Africa on Monday August, 8, 2023 in Washington. (Joy Asico/AP Images for South African Tourism)
IMAGE DISTRIBUTED FOR SOUTH AFRICAN TOURISM - The lively evening was held at the Embassy of South Africa where attendees gathered to amplify the message of equity, economics and education required to fuel the future of Black tourism, a growing billion-dollar market segment for the tourism industry on Monday August, 8, 2023 in Washington. (Joy Asico/AP Images for South African Tourism)

I partecipanti si sono riuniti per amplificare il messaggio di equità, economia e istruzione necessari per alimentare il futuro del “turismo nero”, un segmento di mercato in crescita da miliardi di dollari per l’industria del turismo.

South African Tourism sta rafforzando l’impegno verso il suo mercato in più rapida crescita con una serie di impegni di advocacy nelle principali città americane, con tappe a Washington D.C., Los Angeles, Las Vegas e Atlanta. Il presidente dell’agenzia in Nord America, Jerry Mpufane, ha sottolineato: «Stiamo ponendo una forte enfasi sul continuare ad attrarre viaggiatori statunitensi interagendo con partner e parti interessate chiave nei mercati gateway e feeder. I nostri sforzi, in particolare, si concentrano sul rafforzamento di potenti mercati in crescita come il viaggiatore nero americano, un segmento del mercato dei viaggiatori statunitensi desideroso di esplorare la cultura e la storia del Sudafrica».

Foto Joy Asico/AP Images for South African Tourism

Guarda anche

Edicola Digitale Città Nuova - Reader Scarica l'app
Simple Share Buttons